750 ₺ / Kişi

Açıklama

Belirlediğimiz duraklardan Siz değerli misafirlerimizi alarak yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda ilk olarak vereceğimiz sabah kahvaltı molamızın ardından Torbalı - Tire üzerinden Ödemiş'e hareket ediyoruz. Ardından, Ödemiş'ten ayrılarak 10 Km uzaklıkta olan tarihinde Aydınoğlu Beyliği'ne başkentlik yapmış olan, Yeşilçam filmlerine konu olmuş ve 7 Cücelerin memleketi olan BİRGİ KÖYÜ'ne ulaşıyoruz. Birgi Köyünde ilk olarak Çakırağa konağını ziyaret ediyoruz.  1761 yılında Şerif Ali Ağa tarafından yaptırılmış bu üç katlı konağı rehberimizin anlatımı ile detaylı bir biçimde inceliyoruz. Daha sonra köyde bulunan Aydınoğlu Beyliği döneminden kalma 1312 yılının eseri olan Aydınoğlu Mehmet Bey Cami (Ulu Cami)'yi ziyaret ediyoruz. Cami ziyaretimizin ardından siz değerli misafirlerimizin arzu etmesi durumunda İmam-ı Birgivi Medresesi'ni (1570) ziyaret ediyoruz. Ardından bu şirin köyden ayrılarak Bozdağa aracımız ile tırmanışa başlıyoruz. Doğa harikası olan Gölcük 1100 metre yükseklikte çamların içerisinde Bozdağların zirvesinde yer alan bir göldür. Bu tabiat harikasına ulaştığımızda rehberimizin verdiği süre içerisinde göl kenarında yürüyüş yapıp muhteşem fotoğraf kareleri yakalıyoruz. Ardından öğle yemeğimizi serbest zaman diliminde Gölcük'de bulunan kafe ve restaurantlarda arzu ettiğimiz biçimde alıyoruz. Öğle yemeğimizin ardından Gölcük'den ayrılarak Bozdağ köyüne ulaşıyoruz. Burada köy pazarında köy ürünleri ve kestane alışverişi yapıyoruz. Daha sonra köyden ayrılarak Bozdağ kayak merkezine aracımız ile ulaşım sağlıyoruz (Bölgede bulunan jandarmaların izin verdiği noktaya kadar). Bozdağ kayak merkezinde rehberimizin verdiği zaman diliminde doyasıya kar keyfi yaşıyoruz. Teleferik'in açık olması durumunda arzu eden misafirleri Bozdağ kayak merkezinde teleferiğe binebilirler.  Bozdağ kayak merkezinden ayrılarak güzergahımız üzerinde bulunan Kırkoluk Çeşmesinde kısa bir mola veriyoruz. Buradan ayrılarak  İzmir'e ulaşıyoruz. Bu güzel günün ardından siz değerli misafirlerimiz ile bir başka turumuzda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.