1200 ₺ / Kişi

Açıklama

Siz değerli misafirlerimizi önceden belirlemiş olduğumuz duraklardan aldıktan sonra İzmir’den hareket ediyoruz. Bursa’nın manevi sembollerinden olan Bursa ulu cami ziyareti ile Turumuza başlıyoruz.Ulu Caminin tarihi ve manevi tanıtımından sonra 700 yıllık tarihi Osmanlı köyü olan Cumalı kızık köyüne geliyoruz.Bölgenin en iyi restorantında zengin serpme kahvaltımızı yapıyoruz.Kahvaltımızın ardından Cumalı kızık köyümüzün tarih kokan sokakların da gezintiye çıkıyor ve hediyelik eşya dükkanları arasında alış veriş, fotoğraflama ve serbest zaman veriyoruz.Ardından Dünyanın en büyük tam panaromik müzesi olan Panaroma 1326 fetih müzesini rehberlerimiz eşliğinde geziyoruz.Müze ziyaretimizden sonra kar ve kayak keyfi yapmak için keşiş dağı olarakta bilinen Uludağ’a doğru hareket ediyoruz.Yol üzerinde bulunan tarihi İnkaya ulu çınarını ziyaret edip fotoğraflama yapıp çay ve kahvelerimizi yudumluyoruz. Finalimizi Uludağın zirvelerinde kar ve kayak keyfi yaparak geçiriyoruz.Ardından siz kıymetli misafirlerimiz ile bir dahaki turlarda buluşmak üzere vedalasıyoruz..